سلام.
سیاسی وفرهنگی
دنیای عجیب وغریب سیاست
دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, :: 3:46 ::  نويسنده : هادی

سلام به همه بازدیدکنندگان گرامی

من از ساسی مانکن بشدت متنفرم و اون نامه را چون جنبه طنز داشت،گذاشتم.

بعضیا اومدن و حرف های گلشیفته روتایید کردن وگفتن که راست میگه مگه شما مسلمون نیستید؟!با شما هستم مژده خانوم....

لطف کنید نظراتتون رو پارسی بزارید؛در غیر اینصورت نظر شما پاک خواهد شد.پس ناراحت نشین(فارسی را پاس بداریم.)

نظر خصوصی هم نداریم مگر اونایی که خودشون میدونن.


باتشکر مدیریت پااااااارک



نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت15:51---27 تير 1390
سرت خورده به جایی؟؟ یهو میهن پرست شدیا!!!!!!! این وبلاگ گروهی مونه...خواهش میکنم! وااااااااااای تیزهوشان قبول شدم!1!!!!!!!!!!!11

صدف
ساعت15:51---27 تير 1390
سرت خورده به جایی؟؟ یهو میهن پرست شدیا!!!!!!! این وبلاگ گروهی مونه...خواهش میکنم! وااااااااااای تیزهوشان قبول شدم!1!!!!!!!!!!!11

سانااااااااااااااااااااااز !
ساعت2:24---27 تير 1390
واقعا راس میگی ب فارسی میگیم پارسی بخاطر عربا
اما نه ک بگم عربای ایران بدن عربای ایران ایرانین-پارسن.
لینکت کردم بازم میام


اركيده
ساعت16:52---26 تير 1390
ممنون كه سر زدين

راضیه
ساعت12:22---26 تير 1390
سلام نظرات پست جدیدت بازنمی شد اینجانظردادم.باباچراباورنمی کنی خب حق داری اینقدمردم خالی بندشدن معلوم نیست کی راست میگه.ولی من همه تستارودرست جواب دادم.آی کیومارودست کم گرفتیابه هرحال شوخی یاجدی.مرسی اومدی آپم وقت کردی سربزن


زهره
ساعت23:43---23 تير 1390
تو منو خسته كردي همش دلت ميگيره بسه هادي
دلت نگيره ديگه.
مراقب خودت باش.
بازم ميگم دعا يادت نره.
ميگم خبرهاي اس اس رو بزار ديگه هيچي نميگم خوبه؟!!!
حداقل توي اين چند هفته دنبال خبراي اس اس باش به منم بگو. مخصوصا ببين فرهادم كي برميگرده.
باي داداشي
آخ ببخشيد يادم رفت بگم خدانگهدار داداشي.


زهره
ساعت23:43---23 تير 1390
تو منو خسته كردي همش دلت ميگيره بسه هادي
دلت نگيره ديگه.
مراقب خودت باش.
بازم ميگم دعا يادت نره.
ميگم خبرهاي اس اس رو بزار ديگه هيچي نميگم خوبه؟!!!
حداقل توي اين چند هفته دنبال خبراي اس اس باش به منم بگو. مخصوصا ببين فرهادم كي برميگرده.
باي داداشي
آخ ببخشيد يادم رفت بگم خدانگهدار داداشي.


سارا
ساعت14:55---23 تير 1390
خداییش من هم فقط به موافقت تو نیاز داشتم.شوخیدم.مرسی که اومدی.

زهره
ساعت14:43---20 تير 1390
الان من نظر خصوصي نزارم يعني؟

سروناز
ساعت10:40---20 تير 1390
www.nasle-yas.blogfa.com
www.yas-persian.blogfa.com این جا برین خوبه من اون پست بلاگم رو ثابت کردم آهنگ بلاگتون هم قشنگه مثل یه روز خوب میاد هیچکس است با حرفی که درباره ی ساسی مانکن زدین موافقم به شدت بعدم به شما آفرین میگم که وطن پرست هستید آهنگ وطن پرست هیچکس هم برای شما و امثال شماست


د.ن
ساعت9:59---20 تير 1390
بله شما درست میگی
توی نخت جمشید گل نوشته هایی پیدا شده که نشون میده زنان هم مثل مردان توی تخت جمشید کار میکردن و حقوق دریافت میکردن. و دارای مرخصی بارداری و شیردهی و بسیاری حقوق اجتماعی دیگه بودن.
اما حتی قبل از اسلام هم حجابشون رو رعایت میکردن.
واقعا وقتی میبینم دختران مسلمان خارجی چقدر برای حجابشون مبارزه میکنن. و وضع الان خودمون رو میبینم. نمیدونم چی بگم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدین.نظریادتون نره...با تبادل لینک باهر وبی موافقم!!!
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1